Skor♥

Sitter och små hänger i soffan med all medicin man kan komma på för att bli frisk.. Hoppas eller jag måste bli bättre innan onsdag för då har vi friidrotts tävling på vallen mot några andra skolor! Då jävlar ska Aspen ta hem hela skiten! Hoppas inte på några skador de här året, dagen innan... Förra året så pajade jag knät dagen innan!.. lyckat jo tack jag vet :S Sitter och letar efter nya löpardojor som jag ska inviga på onsdag på tävligarna^^ Vette fan än vad det är jag ska tävla i för grenar, min lärare sa att jag fick välja vilka jag ville men har inte fullt bestämt mig än:P
Tror det blir att ta med mamma till stan imorgon för att köpa dom här!
Intersport 1900:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0