Shopping idag igen..

Kunde dagen blivit så jävla mycke bättre?! Skolan var så jävla slapp idag, börjar märkas att det närmar sig sommar lovet! Alla dagar är så jävla slappa har inte haft prov på fler veckor, för jävla skönt måste jag säga! Fick ta och gå tidigare från No:n idag för att hinna med tåget till Uppsala med Vickan. Fick hem ett par shorts från Vila och en tröja från Monki! Medan vi stog och vänta på tåget så slog jag en signal hem för att se om min longboard hade kommit hem, vilket den hade!:D Så när tåget kommit till slut stationen så skyndade jag mig hem för att släng i mig lite mat för att sen dra ut och kör longboard med Vickan!^^ Är så förbannat jävla taggad inför imorgon för då jävlar är det dags för Dj @nton igen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0