Jävla vider!

Fy helvetes jävla fan skap! Ligger i sängen lika död som en förstelnad groda. Känns förjävla härligt med 38 graders feber och en enorm jävla förkylning på de! Mitt liv är bra jävla härligt nu måste jag säga. Inte bara sjukan som förstört min dag idag.. Fy fan vilka jävla äckel vider det finns alltså... Finns alltid för dig mitt älskade kex<3 Du förtjänar hundra gånger bättre än det där vidret!.. Aja.. Ingen skola för mig imorgon inte! Räcker med en dag i skolan med feber!.. Nu ska jag ta en dejt med min bästa vän kudden:*

Mitt kex<3


Kommentarer
Postat av: victoria

jag älskar dig mitt kex!<3:*

2012-05-07 @ 21:17:02
URL: http://victoriaalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0