Forever Alone..

Vickan och jag fick nått jävla ryck igår och drog till Uppsala för att gå och titta på bio^^ Innan vi kom in i biosalongen så va båda trötta och griniga tills vi ser att vi har hela salongen för oss själva och brister ihop av skratt.. hehe.. Innan filmen hade börjat lyckades lilla jag spilla ut alla popcorn på golvet-.-' Kommer inte ens ihåg vad filmen hette, så jävla sämst va den!.. Har nog aldrig sett en sån random film i hela mitt liv! På tåget på vägen hem så fick jag nått jävla skratt anfall så alla börja glo och hela helvete på mig.. När vi äntligen var hemma så tog jag och följde med Vickan hem en bit. Dum som man är tog jag longboarden och körde i en vatten pöl...
Resultatet vart dyng blöt! Så tips från coatchen, kör aldrig med en longboard
i vattenpölar.
image description
Slänger in lite bilder fårn bion igår:p
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0