Dj @nton!

Tog longboarden igår och drog direkt till Vickan efter skolan för hon skulle duscha och hämta lite grejer innan vi drog vidare hem till mig för att fixa oss till kvällen! Vid halv åtta drog vi oss mot Månkarbo och va framme vid kvart i så då tog vi och väntade på Victor och några andra som vi skulle möta innan vi gick in, men den lilla jävel var så jävla seg så efter 20 minuter palla vi inge mer så vi tog och gick in själva! Det var sjukt mycket mer folk än förra gången så det var riktigt jävla kul! Vid 1 så ringde vi efter chaufför, men det tog en stund så under tiden vi väntade kom en jävla katt och följde efter oss vart vi än gick så jag spårade ut och skrek åt katt helvete! Kom hem vid 2 ungefär och då vart de att käka lite och skojar inte, somna innan jag hunnit ställt ner tallriken.. Lyckat jo tack jag vet!.. Idag har inte så mycket hänt, utan jag och Vickan tog en longboards runda runt Tierp. Nu ligger jag och tittar lite på film! Hörs!

Bjuder på mitt lilla longboard fail!;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0