Väckarklocks helvete!

Go kväll på er alla gullungar! Just nu ligger jag i mitt rum på en luftmadrass för tidigare idag så sålde jag min säng, äntligen!, så jäävla skönt att bli av med min 80 cm breda säng! In med en 120 alldeles snart^^ Men vart ingen idag.., så det blir luftmadrassen som är typ 140 bred, så det är ju inte direkt synd om mig!.. Måste snart ta en kort dejt med kudden för imorgon ringer klockan 08.00 för då ska vi dra till Linköping med Volleybollen för killarna ska spela kvart/semifinal vet inte riktigt vad det är de ska spela... Så jag har laddat upp med lite nötter och Läkelor och så klart halstabletterna ska med de också!.. Btw någon som sett Dumma mig? Är den värd att titta på?^^


Kommentarer
Postat av: victoria

Jaaaa den är as rolig! :D

Dom där gula filurarna är nästan lika random som du och jag!;)<3

2012-03-17 @ 23:06:46
URL: http://victoriaalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0