Stolt!

Om det ändå fanns ord för hur jävla stolt jag känner mig!, jag fick ett B i engelska!! För er som inte vet är det vg+.Jag är ju typ sämst på engelska enligt mig! Jaja.., nog med det! Igår så var jag med på innebandyn i skolans lag.Stolt att jag vart uttagen där med! Men det gick inge vidare för oss för första matchen förlorade vi med 3-1... Det första jag gör när matchen börjar det är att missa bollen och kastar i väg klubban... Snacka om att jag skämdes... Herregud!.. Andra matchen kommet jag inte ihåg. Men i sista matchen vart det oavgjort i med 1-1!(Y) Men tyvärr kom vi inte vidare till finalen, inte för jag väntat mig det heller, men det kunde ha varit kul att slå Central som alltid vinner... Men nej då!.. Men de hade grymt bra samarbete vilket inte vi hade, för typ alla klagade på varandra och peppade inte alls varandra. Men ett stort grattis till Central som vann!:)

Bjuder på två bilder från idag(:
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0