Så kan det gå...

Har varit i kyrkan idag sen klockan tre till sju kanske det vart, jag kommer fan inte ihåg när jag kom hem... Men alla fall vi var där för att titta på så kan det också låta men stället fick vi hjälpa till att servera typ 4748920263738 st våfflor till 573892038896 st som var där och titta... Men innan alla kom så lekte Sofie och jag i lekrummet;) Lite smått gulligt tycker jag!;) Vi hittade på en del busiga saker tills en massa folk kommer och jag skämmer ut mig idag igen-.-' Den här gången så var det ingen glassbox inblandad utan det var bara jag och en jävla massa folk som stod och stirrade på mig... Men jag är ju lite som jag är, galen/knäpp/pucko ja ni fattar nog vart jag vill komma;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0