Pinsamt...

Herregud! Veckans pinsamaste dag!.. Snacka om att jag är sjukt pinsam... Vi hade fotboll på idrotten idag, och det var uttagning till fotbolls tuneringen också. Kan ju lugnt säga att jag var sämst, jag missade bollen när jag skulle sparka på den, sen så skrek jag så fort bollen flög mot mig... Tur att det bara var klassen som såg mig, hade fan dött annars! Men nog med pinsamheterna!, eller nej föresten... Jag och vickan gick och köpte glass på Pream, då så ska hon böja sig ner och ta glassen och så råkar jag putta bort glassboxen så hon rammlar på glassboken HAHA:'D Vi var inte direkt själva där inne heller utan det var massor av folk där inne... Nu så ska jag plocka fram gitarren och försöka mig på musik uppgiften...
XOXO
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0