Livräddning

Kunde mördat nån imorse!, fy fan... Var så jävla trött så jag nästan kröp till skolan.. Men det var en bra start i skolan alla fall för då hade vi svenska och gjorde inte så mycket, Sen hade vi idrott och vi skulle bada-.-' Hade lätt kunnat skippa badet!, det var livräddning och jag säger bara att ingen skulle vilja bli räddad av mig! Då dör vi båda två... Vi fick veta betygen efter lektionen och jag förväntade mig ett F eftersom jag nästan dränkte en tjej i min klass när jag skulle "rädda" henne, men nej då jag fick ett A! Jag dog fan! Tror vår lärare behöver gå en betygskurs!.. På lunchen så gick vi och köpte biljetter till Dj @nton event! Så på torsdag åker jag och Vickan till Uppsala och shoppar lite kläder(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0