Fredag igen

Hej hopp alla fina läsare! Hoppas inte ni sitter och hänger som en rutten hösäck som jag gör...Förkylnings helvete blir bara sämre-.-' Helt fel tid för mig att bli sjuk, kan ju inte springa 100 meter utan att bli andfådd som en fet jävla gris fml! Så sitter och har abstinents över att jag inte fått sprungit på två dagar!.. Nog med mina problem^^ I skolan idag fick vi gå till aulan och titta på fredag igen, riktigt bra film tycker jag. Tror många fick en tankeställare och vissa fick kanske hjälp med hur de kan söka sig till folk om man har det jobbigt, vilket som är bra för många.:) Vi satt och titta på den och lyssnade på folk som varit i situationerna som de visade på filmen i 2h. Efter det var slut så fick vi skynda oss iväg till konfan. Vi tog en liten fika sen gick vi ner i ett rum fullt av ljus där vi skulle slappna av och vara knäpp tysta, efter 1 minut så sprack jag av skratt... Jag fattar inte, blir så jävla hyper så fort jag lägger mig ner och börjar as garva...

Gullig bild på Vickan från idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0