Noll kontroll

Känns bara som om allt hänger upp och ner.. Känner mig tom och vet själv inte vart jag står just nu. Allt bara snurrar runt om och om igen i huvet, gör mig osäker och tappar kontrollen över alla känslor och hela helvete just nu..
Alla ''smällar'' kommer med samma gång och de kommer krävas tid för att få kontroll på allt med allt som hänt mina  vänner även.. Vi jobbar för fullt för att ta oss upp till toppen igen så ha tålamod.. De beöver mitt stöd och jag deras men vi har nästan löst allt och fått ordnig på allt så de går upp!
 
Kommer tillbaka till bloggen när jag känner att jag landat och har kontroll på allt som bara vänds nu..
 

Kommentarer
Postat av: Lundin

Vi klarar det här tillsammans hjärtat! Det gör vi alltid, bara vi har varandra så funkar det. Behöver dig mer än nånsin nu! Jag älskar dig<3

2012-07-22 @ 16:10:51
URL: http://victoriaalundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0