Grönan

Stockholm var helt awesome! Shoppade sönder Hollister som planerat och vart en lunch på Jensen's och även lite shopping inne på NK! Fick ta och avrunda shoppingen och ta fötterna raskandes mot GrönaLund för att göra lite kaos där med! ;) Grabbarna fick med mig in i spökhusetoch det första vi gjorde.. ;s FY FAN!! Första och sista gången jag satte min fot i närheten av de där huset igen!.. Av ren reflex råkade jag slå till ett av ''monstrerna'' där inne vilket jag tydligen inte fick?.. Vart även en jävla massa skrik och skrek äckel, jävla vider försvinn från min syn!!! osv.. ;O Rent förjävliga minutrar de kan jag lova! Sitter nu hemma hos Vickan och varvar ner lite med film och mys hihi
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0