Gävle

Nyss hem kommen från den bästa kvällen på länge med massa underbara människor! Drog in till gävle runt 5 för att dra mig mot Gävle för att gå på sommarkväll, träffade på massa härliga tjejer där som vi sen hängde med hela kvällen! Kan ju lugnt säga att vi hade galet kul och gjorde massa sjuka grejer^^ Fick lite trevligt sällskap hem sen av Tirvan och Nickie som tydligen stått och väntat på mig när jag vimsade runt på stationen med Evelin och Linnea..Helt underbara tjejer de där! Innan Gävle vart de massa stek utan nå solskyddsfaktor.. hehe.. 4h stek utan nått skydd ska jag fan aldrig mer göra om! Sitter här nu som en smäll röd tomat och kan knapp röra mig.. Funderar nästan på självmord ;o Nä nu ska jag fortsätta snacka skype med några grabbar hörs!

Kommentarer
Postat av: Evelin.

Fyfasiken vad du är skön Felicia! Sjukt grym tjej :) tack för en skitnajs kväll och sällskapet hem ^^

Svar: Tack dsm Evelin!! Hade sjukt kul, haha va bah kul och få cykla och snacka lite med dig!^^
Felicia Karlsson

2012-07-26 @ 02:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0