Facebook grejemoja!

Tirvan Ali: Min bästaste bästa vän, killen med skönaste humorn och min bästaste finaste granne som är 100 gånger bättre än alla i världen och som betyder mest för mig! :D

Mirena Mugisha: En riktigt söt tjej som jag verkligen skulle vilja träffa!

Victoira Lundin: Älskar dig mest av sötan:* Du är min drog hjärtat <3

Evelina Frank: En tjej som är sjukt trevlig och förjävla bra på volleyboll!

Jonatan Lönnberg: Riktigt schysst kille med sjuk humor ;)

Ida Frödin: Tjejen jag bara sett ett par gånger men verkar riktigt schysst :)

Timmy Thelin: Min lilla heja kompis! ;)

Christoffer Lindström: Killen jag inte känner så bra men är verkar riktigt schysst!

Emrick Rudberg: Riktigt snäll kille!

Bianca Vestergren: Tjejen som jag inte känner alls.

Hedvig Keller: Sjukt fin tjej som har sjukt fin hår! :o

Charlotte Larsson: Helt galet under tjej som har gjort en del galna grejer tillsammans med mig som är dödligt fin!

Hibaq Ali: En trevlig lite tjej :)

Daniella Chiriac: Söt liten tjej som jag skulle vilja träffa nån dag!<3

Pernilla Larsson: En dryg tjej

Frida Larsson: Tjejen som ser bra ut och verkar ha en grym personlighet!

Kevin Välimaa: Killen som verkar riktigt schysst och ser bra ut :)

Memet Colji: Grabben som är omöjlig att sluta sakna och minnas! Saknar dig som fan!<3

Fanny Grönqvist: Grym tjej på bandy och skulle vilja lära känna bättre!

Zebbe Birkehorn: En kille som verkar ha en sjukt grymt bra personlighet!

Elma Mattsson: En söt liten tjej

Johan Thelin: Killen som verkar ha sjukt kul humor och ser bra ut!

Linnea Ludin: Helt jävla underbar tjej som jag måste träffa snart igen :*

Albin Reis: Grabben som är grym på bräda och verkar vara sjukt schysst!

Adrian Löfgren: Killen med humorn på topp och är riktigt jävla trevlig!

Amanda Dannberg: En riktigt snäll tjej som är sjukt söt!

Moa Trad: Snäll liten tjej

Sebastian Pettersson: Killen jag inte känner alls..

Johan Wallinder: Killen som jag bara sett ett par gånger men verkar vara schysst

Angelica Gauffin: Tjej jag inte sett på bra många år men skulle vilja träffa igen :)

Klara Larsson: Tjejen som äger en grym sångröst!

Anton Mäki: Grabben med sjuk humor och riktigt schysst!

Hayat Moalim: Saknar dig som fan gumman :(<3

Wille Jonsson: Riktigt schysst grabb som måste med ut på en bräd tur nån dag

Nickie Gällstedt: Riktigt skön snubbe!

Linus Johansson: En snäll grabb

Kim Sundgren: Kille jag inte känner

Sara Kastemyr: Snäll och söt liten tjej

Michaela Dahlberg: Schysst brud!

Samuel Brolin: Broschans vän!

Erik Jerker Jansson: Killen jag inte känner :O

Albin Ekman: En schysst grabb!

Tilde Pettersson: Tjejen jag inte känner.

Nadia Sultan Moussa: Söt och schysst tjej!

Hanna Käld: Sjukt snäll brud som jag inte träffat på ett bra tag.. :/

Tilda Andersson: En sjukt söt tjej!

Jenny Karlsson: Så sjukt jävla underbar!! Älskar dig

Jens Karlsson: Killen jag aldig sett :o

Adam Norman: Grabben jag sett nån gång som verkar vara riktigt schysst!

Felix Wickström: Ja du..

Sandra österberg: Tjejen jag inte sett på länge

Ida Zetterberg: En fin och snäll brud

Ann-Mari Eriksson: Riktigt snäll och kul tjej

Hibaq Ali: Tjejen jag sett nån gång ba

Ida Davidsson: Hon jag aldrig snackat med

Idis Fredriksson: Aldrig träffat

Johanna Kolm: Fin tjej

Elin Lööv: Riktigt schysst brud jag inte träffat på bra länge.. :/

Viktoria Englund: En söt liten tjej!

 

Släng in en kommentar eller nå om jag missat dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0