Sämst!

Så jävla sämst!-.- Jag är nog Sveriges sämsta uppdaterare.. Men ska ta tag i bloggen igen:) Fy fan idag så hade vi simning, kan ju inte säga att det var jobbigt,för jag hann inte ens simma 25 meter innan min idrottslärare skrek åt mig att sluta simma, för det såg för jävla bra ut! Jag fick en liten chock då måste jag säga! Sen så stack vi och köpte lite Marabou kakor att tjocka oss med^^ Kände att jag skulle kunna behöva jobba bort dom så jag och Vickan tog en cykel runda på över en mil efter skolan. Nu blir det att tagga till hockeyn! NU JÄVLAR KÖTTAR NI SKELLEFTEÅ!<3

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0