Tankar

Asså åh.. Blir mindre och mindre varje dag men ökar med lika mycket på samma gång!.. Trodde aldrig att jag skulle få tag på sanningen, men nu när jag väl fått de så ångrar jag 20% av allt jag kunde gjort tvärtom och allt kunnat varit bra nu. Allt hade kunnat vara på sin plats nu. Ingen jobbig ångest över allt. Inte massa snurrande tankar om hur jag kunde gjort istället så de aldrig hade hänt. Vet inte om jag vågar hoppas på att det ska bli som innan,för jag vågar inte ta steget till att kunna vara möljigheten till att ändra på det hela så det kunnat vara som för bara ett tag sen!
Har fått kontakt med en underbar snubbe som verkligen hjälper mig igenom allt just nu och har även fått det stora nöjet att kunna få hjälpa honom med! Tack för att du finns 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0