R.I.P

Direkt efter vi kommit hem från grönan så skulle jag vidare hem till Vickan, men vart en tur hem innan för att hämta min longboard och lite andra nödvändiga saker.. Men gissa vad? Jo jag kunde inte hitta min longboard så jag tordde den var kvar hos Vickan så jag åkte till henne och hoppades på att min bräda skulle ligga där men nejnej.. Det är nått jävla fattigt jävla vider som vart och tagit min longboard hemma på altanen mellan kl. 10.00-01.30 typ?.. ;o En fråga ? Hur fan orkar man lägga ner sån onödig energi på att sno andras grejer asså.. haha?.. Jaja du kan ju lämna tillbaka den om du känner för de eller så kan du ju försöka att ha lika kul med den som jag hade. DITT JÄVLA FUCKING ÄCKEL VIDER DRA ÅT HELVETE OCH LÄMNA TILLBAKA MIN 2000:- FÖR BRÄDAN IDIOT JÄÄÄVEL!!! ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! 
 
 ...
 
Asså åh..Fatta allt jag och Vickan gjort med våra brädor tillsammans?! Men nu ska allt det roliga bara försvinna?! Typ som den gången i Uppsala när jag rammlade i en vatten pöl framför en bil och vart ner dränkt..Eller som alla våra longboards kvällar, exakt varrenda dag på sommarlovet tills ikväll?, då det blir att cykla istället..:'( Och den gången i Gävle när araberna tänkte springa väg med våra longboards men skrämde iväg dom?.. Alla gånger då vi bara tagit en spontan åktur till Uppsala för att åka longboard och loda runt med dom bara.. Åh! kommer sakna de som fan!!
 
 
Känns sämst att behöva köpa en nybräda för yttligare 2000:- bara för nån fattig jävel tagit min?.. Aja hoppas du nu njuter av att bara glida runt och mår jävligt dåligt över att du har de så jävla sämst så du försöker göra andras liv sämmre igenom att ta andras saker?-.-

Kommentarer
Postat av: VICKAN

MÖRDA JÄVELN!

2012-07-17 @ 00:24:52
Postat av: ABDULLA KEBAB PONTUS YAHMAN

DET VAR JAG SOM TOG DEN MOHAHHHHAHA

2012-07-17 @ 00:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0